Intenzív felvételi előkészítőt tart a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem

A Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem Magyar Kara ebben az évben is intenzív felvételi felkészítőt tart július 17-24 között.

marosv

 

Az alapképzésben minden szakon délelőttönként kezdődnek a konzultációk, a következő tanárok irányításával:


• színész szak: Tompa Klára, Kis-Luca Kinga, Szőke István, Strausz Imre;
• bábszínész szak: Bonczidai Dezső, Máthé Rozália, Kozsik-Novák Ildikó;
• látványtervező szak: Dobre Kóthay Judit, Bartha József, Jeremias Bianca;
• teatrológia szak: Albert Mária, Boros Kinga, Lázok János, Ungvári Zrínyi Ildikó;
• audiovizuális kommunikáció szak: Jakab Tibor, Kós Anna, Szász Attila;

 

A magiszteri képzésre jelentkezők számára intenzív felvételi felkészítőt a teatrológia, művelődésszervezés (impresszárió) szakon Balási András és Kós Anna irányításával július 19-én 11 órától, valamint 21-én és 22-én, 17 órától tartanak.

 

A részletes beosztás, valamint további információk az egyetem honlapján, illetve az egyetem hirdető felületein találhatók (www.szini.ro , www.uat.ro).

 

További elérhetőségek: 0265-266281 (telefon/fax), e-mail: felveteli@uat.ro, székhely: Köteles Sámuel utca 6 szám, Marosvásárhely.

 

süti beállítások módosítása