A nap fotója – az öröklétről és egyéb semmiségekről

Szeptember végén mutatta be a Karinthy Színház A mi kis városunk című produkcióját Karinthy Márton rendezésében. Fotógaléria.

Egy kisváros hétköznapjai, egy szerelem születése. Ilyen apróságokból áll Thornton Wilder A mi kis városunk című darabja. Látszólag semmiségek, mégis benne van mindannyiunk egész élete. Végül arról is szól a darab, hogy mi történik velünk, emberekkel a halálunk után. Van-e számunkra visszatérés, illetve létezik-e az a sokat emlegetett öröklét, vagy csak az emlékezés marad.

                Murányi Tünde és Györgyi Anna / Puskel Zsolt előadásfotói a képre kattintva tekinthetők meg!

Karinthy Márton rendezésében a főbb szerepeket Lengyel Ferenc, Széles Tamás, Györgyi Anna, Baronits Gábor, Kuna Katalin és Mihályi Győző alakítja.

A mi kis városunkat szeptember 29-én mutatta be a Karinthy Színház, az előadás legközelebb október 17-én és 22-én, illetve november 5-én, 13-án és 19-én látható a XI. kerületi teátrumban.

süti beállítások módosítása