Tizennégy bemutató Kecskeméten

Hat nagyszínházi bemutató mellett öt kisszínházi, két gyermek- és egy osztálytermi előadással készül a kecskeméti Katona József Színház a következő évadra.

A következő évadban a nagyszínházi bérletes előadások sora október 2-án, a Város napján Mikszáth Kálmán  A beszélő köntös című regényének musicalváltozatával kezdődik. Ezt november 16-án Carlo Goldoni  Nyaralás című komédiája követi. 

kecskemet.jpg      Katona József Színház, Kecskemét

A színház tánctagozata, a Kecskemét City Balett Verdi  Traviata című darabjának táncszínházi előadását december 7-én viszi először színre. A negyedik darabot, Francis Veber  Balfácánt vacsorára című vígjátékát szilveszterkor láthatja először a közönség, de a bemutatót 2019. január 4-én tartják. Shakespeare  Othello című drámáját 2019. február 22-én tűzik először műsorra. Az utolsó bérletes nagyszínházi előadást, Agatha Christie  Tíz kicsi néger című krimijét pedig 2019. április 5-én mutatják be a kecskeméti Katona József Színházban.

A gyermekeknek ezúttal is két darabbal készülnek. A Grimm-testvérek nyomán készült Jancsi és Julis című mesejáték bemutatóját október 10-én tartják, míg az Operamesék című sorozat következő táncos történetét 2019. március 20-án nézheti meg először a közönség.

A Kelemen László Kamaraszínházban október 6-án David Seidler  A király beszéde című darabját, 2019. február 23-án pedig a Fekete Péter című operettet viszik színre.

A Ruszt József Stúdiószínházban Arthur Miller  Az ügynök halála című drámáját november 17-én mutatják be. Bertolt Brecht  Baal című színművét 2019. január 11-én, Leonard Gersche  A pillangók szabadok című romantikus vígjátékát pedig 2019. április 12-én tűzik műsorra. Folytatódnak az osztálytermi előadások is, a következő évadban Réczei Tamásnak, a társulat művészeti vezetőjének Osztályelső című darabját 2019 januárjában láthatják először a diákok.

(Forrás: MTI)

Kapcsolódó cikkek

Cseke Péter vezetheti tovább a kecskeméti Katonát
Tizenöt bemutató és egy izgalmas évad a kecskeméti Katona József Színházban (az előző évad)

süti beállítások módosítása