29-én mutatja be a Pesti Színház Shakespeare: Antonius és Kleopátra címû tragédiáját Eszenyi Enikõ rendezésében

2002-09-23 07:00 m1

Nap-kelte



Szabadidő

B.: - Szeptember 29-én mutatja be a Pesti Színház Shakespeare: Antonius és Kleopátra című tragédiáját Eszenyi Enikő rendezésében. Antoniust Kamarás Iván alakítja. Nyílt hétvégét hírdet a Magyar Turizmus Rt. a Környezetgazdálkodási Intézettel együttműködve szeptember 28-én és 29-én az ökoturizmus jegyében, melynek során az ország tíz nemzeti parkjában egy-egy bemutató hely ingyen látogatható lesz. Verebes István rendezésében Szirmai Albert: Mágnás Miska című operettjével nyitja meg évadját az Operettszínház. A bemutató szeptember 27-én pénteken lesz. Mágnás Miska szerepében Bajor Imrét láthatja a közönség, míg Marcsát Oszvald Marika alakítja. A magyar népzenei élet egyik legkiemelkedőbb képviselője a Duna Művészegyüttes ma fellép a Duna-Palotában. A harminc táncos által előadott műsor segítségével megismerteti a közönséget Magyarország és a magyar lakta területek zene, tánc és öltözködés kulturájával. Ha az ajánlott programok felkeltették érdeklődésüket, bővebb információt a www.itthon.hu weboldalon olvashatnak vagy a 438-8080-as telefonszámon kaphatnak

süti beállítások módosítása