Dumaszínház: Godot Stand-Up Comedy Club

Magyarországon elõször nyílt klasszikus, élõ kabaré, a világ nagyvárosaiban igen közkedvelt szórakozóhely, Stand-Up Comedy Club - Dumaszínház.

A Godot Kávéházban az előadók félóránként váltják egymást a színpadon.



Szőke András, Badár Sándor, Litkai Gergely, Hadházi László, Gulyás Zoltán, Varga Ferenc József...

Sztárvendégek:
Hajós András, Nádas György, Fábry Sándor, Sándor György, Kern András, Rudolf Péter, Koltai Róbert, Nagy Bandó András stb.


Kabaré minden péntek és szombat este !

következő előadás január 24, 25-én este 9 órától

Fellépők:

Szőke András (24, 25-én)

Hadházi László (24-én)

Litkai Gergely (24-én)

Badár Sándor (25-én)

Varga Ferenc József (25-én)

Helyfoglalás 9 órától, műsorkezdés fél 10.
/A biztos bejutás érdekében kérjük mielőbb jelezze megjelenési szándékát az alábbi elérhetőségeinken/

Helyfoglalás, információ:
tel: 322-52-72
e-mail: waiting@godot.hu

Godot Kávéház
1075 Bp., Madách út 8.



2004. január 30-án műsorunk
televíziós felvétel miatt korábban, fél 9-kor kezdődik.
A fellépők művészek nevét megtalálja weboldalunkon.


(godot)




süti beállítások módosítása