új idõpont!

2004. Március 25-én csütörtökön este 8 órakor Cserna Szabó-András fölolvasóestje az Új Színház stúdiójában!

A SZÍNHÁZI VILÁGNAP BEVEZETŐJEKÉNT

Cserna-Szabó András az idei évadban az Új Színház ösztöndíjas drámaírója, melynek végeredménye a Leláncolt című, mai környezetben játszódó Prométheusz-drámája. A március 25-ei esten az érdeklődők ebből is hallhatnak részleteket Cserna-Szabó András más írásai mellett.

LELÁNCOLT

Cserna-Szabó András estje az Új Színház Stúdiószínpadán
2004. március 25-én este nyolc órakor



Közreműködnek: Almási Sándor, Derzsi János, Géczi Zoltán e.h., Pálfi Kata
Szerkesztette: Lőkös Ildikó




És tudja, hogy mi a titok? Tudja, miért fogok én itt most nagyon megbűnhődni? A titok ez: az Isten létezik! Feltörtem a honlapot, www.god.com. És tudja, mi volt a jelszó. “Vanisten”. Ezt a jelszót aztán szétküldtem e-mail-ben. Szerte a világ összes tájára. Úgyhogy most már nincs kétely, nincs bizonytalanság, és persze rettegés sincsen az emberfajban. Mindenki tudja azt, ami eddig titok volt, s csupán hinni lehetett. Az Isten létezik. Vanisten. Én vagyok az, aki az emberek lelkébe beloptam a vak reményt. Kérem a büntetésem.

süti beállítások módosítása