Szorongás Orfeum

A Színház- és Filmmûvészeti Egyetem vendégjátéka

Június 15., 16., 17., kedd, szerda, csütörtök
20.00 Millenáris Fogadó


Az elõadást Simon Balázs rendezte, a szerepeket Hegedûs D. Géza tanítványai alakítják.

A Színház- és Filmművészeti Egyetem vendégjátéka


Június 15., 16., 17., kedd, szerda, csütörtök
20.00 Millenáris Fogadó


A darabot Erdős Virág, Rakovszky Zsuzsa, Farkas Zsolt, Hazai Attila, Kemény István, Péterfy Gergely, Simon Balázs, Vajda Robi és a színészek szövegeit és ötleteit felhasználva Peer Krisztián írta.

Az előadást Simon Balázs rendezte, a szerepeket Hegedűs D. Géza tanítványai alakítják.

"Orfeumi jellegű előadásunk segíteni szeretne a nézőnek abban, hogy ismerje fel: a "közönséges" szónak két jelentése van. Alantas. Általános. Ha ezt jól megértjük, nem kapjuk majd el a tekintetünket, amint a másik visszanéz. Nem kapjuk el a színpadról sem, ahol dal, dialógus, költészet és kartánc gomolyog kusza összevisszaságban. A neurotikus azt mondja: ezt nem értem, ennek semmi értelme. A neurotikus azt mondja: értem, értem, mindig ugyanarról van szó. De számára, számunkra is lehetséges a Katarzis. A megtisztulás. És nem ám a Szánalom és az Irtózat, hanem a Szerelem és a Bölcsesség által."

Jegyár: 1400 Ft, aznap a helyszínen: 1600 Ft

süti beállítások módosítása