Millenáris-Jövõház, Wahorntalanul

Értesítem a sajtót, hogy a mai nappal felfüggesztem a Millenáris Parkban, a Jövõ Háza projektben való közremûködésemet. Az IHM novemberben felkért a Jövõ Háza Projekt tervezett kuratóriumának vezetésére. Ezt a tényt 168 órának (2004. nov. 18.) és a Népszabadságnak (2004. dec. 2.) adott miniszteri nyilatkozatok is megerõsítették. Az elmúlt napokban elterjedt híresztelések, hogy Derdák András elbocsájtása az én mûvészeti igazgatói kinevezésemet készítené elõ, alaptalanok.
Wahorn András

Értesítem a sajtót, hogy a mai nappal felfüggesztem a Millenáris Parkban, a Jövő Háza projektben való közreműködésemet. Az IHM novemberben felkért a Jövő Háza Projekt tervezett kuratóriumának vezetésére. Ezt a tényt 168 órának (2004. nov. 18.) és a Népszabadságnak (2004. dec. 2.) adott miniszteri nyilatkozatok is megerősítették. Az elmúlt napokban elterjedt híresztelések, hogy Derdák András elbocsájtása az én művészeti igazgatói kinevezésemet készítené elő, alaptalanok.

Terveink szerint Derdák úr egy felállítandó, általam elnökölt kuratórium tagja lett volna, mint program igazgató. Ennek előkészítésében meg is egyeztünk, leváltása meglepetés volt számomra. Kovács Kálmán Miniszter úrral a mai napon közöltem, hogy amíg a megfelelő anyagi és szervezeti feltételek nem biztosítottak, nem kívánok részt venni a munkában.

Wahorn András

süti beállítások módosítása