Öt év múlva

A Spidronműhely: Öt év múlva című nyilvános kísérletét láthatjuk az idővel - Lorca azonos című drámája alapján - a Merlin Színházban. A darab premierjének időpontja 2009. szeptember 10., rendezője Tompa Ádám.

spidron_4001jpg

"...mintha sem alva se ébren feküdtem volna végiglátva egy hosszú-hosszú szürke félhomályos folyosón ahol minden szilárd tárgy homályosan valószínűtlen amit tettem mind amit éreztem szenvedtem látható groteszk és torz és gunyoros önmagában értelmetlen formát öltött mind önmaga értékének tagadása és arra gondoltam ki vagyok az nem vagyok én aki nem vagyok az aki." Faulkner

spidron_4006

 

Spidronműhely: Öt év múlva

Kutatók:
Csúz Lívia, Mózes Balázs, Jászberényi Gábor, Horváth Kristóf,
Réthelyi András, Jáger Szabolcs


Auditív konzultáns: Pap Gábor
Szöveg konzultáns: Kovács Kristóf
Asszisztens: Tóth Zsuzsa

Vezető referens: Tompa Ádám

Külön köszönet: Wéber Péter

2009. szeptember 10. csütörtök / 19.00 - BEMUTATÓ
2009. szeptember 11. péntek / 19.00
Helyszín: MERLiN Színház (Próbaterem)

Jegyár 1500 Ft, diákjegy 1200 Ft
Jegyek kaphatók a Merlin Színházban
(V. Budapest, Gerlóczy utca 4.)
jegyfoglalás e-mailben: kovacs.andrea@merlinszinhaz.hu, info@merlinszinhaz.hu
jegyvásárlás interneten: http://merlin.jegy.hu

spidron_4004

 

spidron_4002

 

spidron_4003

 

t_v_mlva_plakt01_msolata

 


Fotók: Hektor

Forrás: Spidronműhely

süti beállítások módosítása