Bácskai Júlia Pszichoszínháza

Originális színházi mûfaj. Két profi színész improvizál. A nézõ is megszólalhat. Csipetnyi "pszichoterápia" a nyílt színen. "Nem a te életedet boncolgatjuk, de beletrafálhatunk. Nem a miénket teregetjük, de nagyon ott leszünk."


 

Közbehegedül Bóna János

Október 10-től   minden hónap 10-én este 10-kor új színen, az ÚJ SZÍNHÁZ stúdiójában!!!!!! 351-1406, 269- 6021, 269-6024

  •  
  •  
  •  

 

  • Október 2-án este 8-kor a Spinoza-házban Pokorny Lia és Koltai Róbert  "A színész is ember! (?)" 
  • Október 10-én este 10-kor az ÚJ Színházban
    Györgyi Anna és Rudolf Péter "Birtokos eset." Az enyém vagy,  szőröstül, szőrtelenül csakis az enyém"
  • November 10-én este 10-kor az Új Színházban Takács Kati és Tóth Jocó "Kútba estem. Ki húzzon ki? "
  • November 24-én 5-kor a Kispesti Munkásotthonban
    (téma, szereplők, később)
  • December 10-én szombaton nagyszabású Pszichoszínházibuli!  a 100. előadásunk!!! ... Sok jó színész együtt, Veled! 5 évad eddigi színészei, témái, cikkeim a  www.pszichoszinhaz.hu honlapon Kérdésekre válaszolok, hozzászólásokat várok: bacskaijuli@pszichoszinhaz.hu

Kulturális tálca: Másokat ajánlok Bácskai Júlia pszichológus "szabadszóműves" - -tálca nélküli miniszter -  kínálja szeretettel : Sírjatok egy nagyot életen és elmúláson: HBO, brit film: A nagy hal  Tök jók az újraélesztett nóták: Amikor én még kissrác voltam. Illés lemez 2005. szép az ajánlószöveg (Marton László Távolodó)  MTV, amikor olyan, amilyennek lennie kell: Kultúrház. Jó!

Egy szép magyar "fellinis-film": Koltai Róbert: Világszám! Meg kell nézned.

Bácskai Júlia

süti beállítások módosítása