Te is Pisti vagy?

Kedves Pistik! 2006. november 24-én, pénteken 19 órakor Tatabányán, az A Közmûvelõdés Háza színháztermében bemutatójuk lesz!


Jelenet az előadásból - próba

T E   I S   P I S T I   V A G Y ! - MERT "... mi vagyunk valamennyien."
A Jászai Mari Színház idei évadának első premierje Örkény István Pisti a vérzivatarban című művéből készült PISTIPISTIPISTIPISTI címmel.
"Volt egyszer egy Pisti, mint a mesében. És a második meg a hetedik meg a tizenhetedik mindig az előző Pisti helyébe lép. Ezt értsék úgy, hogy a világon van egy Pisti méretű hézag, amit valakinek be muszáj töltenie... De ez nem azt jelenti, hogy az embernek egy akasztás meg se kottyan. Sőt."
"Groteszk játék - írja a szerző. - Történik Magyarországon, azaz mindenhol".
Ez a sírásra-nevetésre ingerlő, ízig-vérig játékos, szemtelen remekmű különleges színházi élménnyel kecsegtet.
"Én voltam a cirkusz porondjának hőse, és az első magyar anarchista, azonkívül zsoké is. Gyógyítani tudom a rákot, de hogyha a villamosra felszáll egy feszes fenekű nő, akkor alája teszem a tenyerem. Mit csináljak, enélkül nem tudok élni. De nem tagadom azt sem, hogy én vagyok a Messiás, és az is igaz, hogy hazudtam, csaltam, megalázkodtam, egy személyben hóhér és áldozat voltam, és olajfestéket loptam a festéküzletből. És még ma is, álmaimban, Pisti vagyok..."


Jelenet az előadásból - próba

PISTIPISTIPISTIPISTI
Az előadás a társulat rendezésében jött létre:

Pistipistipistipistik, tevékenyek, félszegek és kimértek,
Papa, Mama, Szőke Lány, I. és II. férfi, I. lány, kislány
és Rizi

szerepében:
Chován Gábor, Mucsi Zoltán, Honti György, Molnár Csaba,
Téri Sándor, Moldvai Kiss Andrea, Péter Kata, Maróti Attila,
Poroszlay Gergő, Niklai Judit, Szeniczey Gréta, Jambrovics Mónika és Margitai Ági

Dramaturg: Kárpáti Péter
Jelmez: Zeke Edit
Mozgás: Foltin Jolán
Tér: Iszlai Zoltán
Világítás: Bányai Tamás
Zene: Móser Ádám

Bemutató előadás: 2006. november 24. 19 óra

További előadások:
2006. november 25. 19 óra
2006. december 13. 15 óra
2006. december 13. 19 óra
2006. december 15. 19 óra
2007. január 6. 19 óra

Forrás: Tatabányai Jászai Mari Színház
Fotók: Sipos Zoltán

süti beállítások módosítása