Forgách András: A Pincér

Irtam egy sorozat kétszereplõs darabot, afféle dramaturgiai spanyol lovasiskolának tekintettem, hiszen korábban, ha egy szinpadi helyzetet nem tudtam megoldani, mindig behoztam egy újabb szereplõt.

A sorozat első darabja A pincér szándékosan egy erős klisével indít, sikeres fellépése után a virágokkal telerakott szállodaszobában, a karosszékben szendergő Szinésznő, aki elalszik, miközben a rendelt kaviárral belép a Pincér. Egy név nélküli Szinésznő és egy név nélküli Pincér találkoznak egy éjszakai szállodai szobában: egy ilyen véletlen találkozás sok mindent kihoz az emberből: hirtelen úgy érezheti, hogy megváltozik az élete, aztán ott marad a romok között. Arra voltam kiváncsi, hogyan lehet végigjátszani egy ilyen játszmát csalás nélkül."

Forgách András


Forgách András

Forgách András: A Pincér 

A Színésznő: Spilák Klára
A Pincér: Czukor Balázs
Fény: Baumgartner Sándor
Munkatárs: Vincze Marci

Rendező: Illés Edit

A bemutató időpontja: 2007. március 23.  19.30h
Helyszín: Városi Színház (Bp. VIII. ker. Kálvária tér)

További előadások: március 23. és 24. 19.30, és
április 7. 13. 27. és 28. 19-30

Forrás: Városi Színház

süti beállítások módosítása