Lángarc a Sirályban

2007. június 6-7. 22.00 órától látható a Sirályban a Nemzeti Színház és az Új Színház stúdiós növendékeinek Lángarc címû bemutatója.

 "Kurt születése: A bal lába jött a világra először, kidugta, de a két kezével belecsimpaszkodott a hasamba. Azt hittem, kiszakítja mindenem, ha kihúzzák. Folyamatosan azt ordították a fülembe, csak nem feladni, ne add fel, jön a gyerek, de én már nem tudtam, milyen gyerek. Amikor aztán később megláttam, összeszorította a szemét meg a száját. Tudtam, nem alszik. Az első napokban nem nyitotta ki a szemét. Felhúzták a szemhéját, és belevilágítottak a pupillájába. Erre hidegen belenézett a fénybe, nem sírt. Ez később is megmaradt."


*****

Marius von Mayenburg: Lángarc
Játszák: Molnár Nikolett, Fehér Dániel, Márkus Melinda,
Jaskó Bálint, Marosi Viktor
Rendezte: Géczi Zoltán


Információ:
 +36 / 20-437-21-25,  varosiszinhaz@gmail.com www.siraly.co.hu
Az előadás ingyenes!

süti beállítások módosítása