Etűdök a Nőről

Erdeõs Anna elsõ önálló produkciója látható Etûdök a Nõrõl címmel a Spinoza-házban, 2008. március 9-én. Zenés monológest hegedûvel és harmonikával.

Játszadoztam a föld kerekségén...

"Recece, csak azért is recece!"
"Láttál Te már engem ilyennek?"
"Kalózok szeretője, kit öljünk meg kívánságod szerint?"
"Elomlok, pörgök, szédülök..."
"Én kolostorba megyek, de ma még táncolunk!/
/Mulatni akarok kedves barátaim, mi is van abban?"
"Mikor az ember nem mer sírni akkor kacag!"
"Hát nem azt mondtad, hogy mezei kispacsirtám, nem? Szar alak vagytok!"
"Grófnak a babája voltam, úr vagyok!"
"Lágy színeket kell ölteni, a pillangó színeit, egy kis illékony bűbáj..."

...és gyönyörűség volt nekem az emberek fiai között lenni.

Etűdök a Nőről
- zenés monológest -
Erdeős Anna első önálló produkciója

Szereposztás:
egy nő: Erdeős Anna
hegedű: Veér Berci / Hegyaljai-Boros Zoltán
harmonika: Ernyei László
tanácsadó: Csikesz Erzsébet

rendező: Erdeős Anna

BEMUTATÓ: 2008. március 9. 19.00 Spinoza-ház
Következő előadások: március. 29. 19.00; április 12. 19.00

Forrás: Spinoza

süti beállítások módosítása