Ferencvárosi Fesztivál

A Ferencvárosi Fesztivál, vagyis a FEFE idén is sokszínû programmal várja a szórakozni vágyókat. A rendezvény szervezõi három héten át, június 13-tól július 6-ig olyan produkciókat vonultatnak fel a Bakáts tér színpadán, amelyek között mindenki megtalálhatja a kedvére valót.

A Ráday Kultucca fesztiválsorozat keretén belül megrendezett FEFE csapata ebben az évben egy világhírű musical magyarországi ősbemutatójával készül. 
Cole Porter: Mi jöhet még? - Anything Goes című darabjának magyarországi ősbemutatóján, olyan népszerű művészek lépnek színpadra, mint Szulák Andrea, Bodrogi Gyula, Béres Ilona és Auksz Éva. A premier június 20-án lesz, majd további két előadást tartanak 21-én és 22-én. A darab rendezője Iglódi István.
A táncművészet szerelmesei - június 27-én - Carl Orff: Carmina Burana zenéjére Juronics Tamás által koreografált táncjátékot láthatnak a Szegedi Kortárs Balett előadásában.
Június 29-én különleges programmal várják a zene szerető közönséget, hiszen ezen az estén a Benkó Dixieland Band, a Budapest Klezmer Band és a Boban Markovic Orchestra közös koncertje hallható.
Az opera kedvelőiről sem feledkeztek meg a szervezők, július 4-én és 6-án Valló Péter rendezésében Verdi Otellóját mutatják be. Címszerepben a világhírű Emil Ivanov, Desdemona: Sümegi Eszter, Jago: Fokanov Anatolij.

Forrás: Ferencvárosi Fesztivál

süti beállítások módosítása