Ajándék jegy Szegeden

A Szegedi Nemzeti Színház és a Szegedi Szimfonikus Zenekar együttesen azért fáradozik, hogy a most kezdõdõ évadban a korábbiakhoz képest jelentõsen bõvítse opera produkcióinak számát, alig ismert mûvek felfedezésével és a legkedveltebb darabok mûsorra tûzésével bõséges kínálatot nyújtson a zenés színház kedvelõinek.

Az előadások sorához a legkedvezőbb áron bérlet vásárlásával lehet hozzájutni. A két művészeti műhely összefogásával most egy ajándék akció is kapcsolódik a bérletezéshez, melyet ajánlunk szíves figyelmükbe:

Aki szeptember 8-án, 9-én, 10-én, vagy 11-én újítja meg operabérletét, vagy vásárol új operabérletet, ajándék jegyet kap a szimfonikusok tagjaiból alakult Szegedi Kamarazenekar koncertjére, mely 2008. szeptember 11-én 19 órakor lesz a szegedi zsinagógában.

Műsor:
• Mozart: A-dúr klarinétverseny
• Sosztakovics: Kamaraszimfónia


Közreműködik: Zoltán Péter - klarinét
Hangversenymester: Kosztándi István

Várjuk a bérletvásárlókat, akiket szeretettel hívunk és jeggyel ajándékozunk meg a kitűnőnek ígérkező hangversenyre.

Ha már rendelkezik operabérlettel a 2008/2009-es évadra, részvételi szándékát szeptember 11-én 17 óráig jelezze a Színház jegyirodájában személyesen, telefonon vagy e-mailben.

Tiszteletteljes üdvözlettel:
Gyüdi Sándor
Szegedi Nemzeti Színház

süti beállítások módosítása