Pont(y) Műhely:Kunyhó

A Pont(y) Mûhely: Kunyhó címû bemutatója látható november 3-án és 4-én 20 órakor a MU Színházban, Keszég László rendezésében.

Pont(y) Műhely: Kunyhó
- repedés egy részben -
 
szereplők:
Enyedi Éva, Pereszlényi Erika, Keszég László, Vicei Zsolt
zene: Márkos Albert, Szesztai Dávid
ruha: Sinkovits Judit
video: Mészáros Péter
fény: Payer Ferenc
szuper nagy köszönet:
Zságer - Varga Ákos, Leszták Tibor, Dirscherl Krisztián, Fábián Gábor

rendező: Keszég László

Bemutató: november 3-án és 4-én 20 órakor
Helyszín: MU Színház

"...sziasztok, most születtem nemrég és a család szemefénye lettem én de tüstént, eszem, iszom, alszom, játszadozom sokat anyu pedig pelust cserél ha kiürül a pocak, ezért tán nem tudod, hogy mikor szemét az ég a föld másik felére rejtve, ott világít, tora van itt tolvajnak és zsiványnak, és minden gaztett előtt szabad az út ..."

Támogatók: MU Színház, NKA

Forrás: MU Színház

süti beállítások módosítása