Willany Leó szerdánként

Minden este elalvás elõtt hazudok magamnak. Már nem is menne másként. Kétségbeesem: ez nem mehet tovább, elszántan: a remény hal meg utoljára, hogy mire jön a reggel minden igaz lesz amit hazudtam. Willany Leo Imprvizációs Táncszínház december 10-én a Gödör Klubban.

• Törölve

Minden este elalvás előtt hazudok magamnak. Már nem is menne másként. Kétségbeesem: ez nem mehet tovább, elszántan: a remény hal meg utoljára, hogy mire jön a reggel minden igaz lesz amit hazudtam.
Előadja: Gulyás Oszkár

• Szangvinikus

Rebbenékeny, dekoncentrált, lekötendő, kötött
Előadja: Gulyás Anna

• Hero

A hősök cselekedetei a szerző téziseinek illusztrációjává vállnak. Nem akartalak megbántani, csak nem akartam, hogy megbánts.  Az emberi igazságok viszonylagosságára gondolok, de te azt mondtad és ne szakíts félbe kérlek...
Előadja: Grecsó Zoltán


• Meddő

El akarok bújni az élők elöl, hogy az maradhassak, aki nem leszek. Egy lekésett vonat, egy sikertelen leánykérés, egy negatív terhességi teszt. Másra sem vágyom, csak megbújni benned, kulcsra zárni bikinivonalad, ajkaidba takarózni. Nem érdemel engem se élő se holt.
Előadják: Bertold Nóra, Biszak Kincső, Csernus Anita, Csősz Orsolya, Dudás Éva, Geletóczki Rita, György Orsolya, Kétyi Kinga, Kovásznai Szász Réka, Olasehinde Nóra

• Lítos

Időnként vasfogak híján sokat foglalkozom önmagukat kereső Istenfaggató figurákkal. Magammal állandóan foglalkozom.
Itt alapvetően el van baszva a dolog.
Szerinted van ellentét pontos és fontos között?
Itt végképp el van baszva a dolog.
Befoltozott segglyuk, semmi értelme.

Azt érzem, hogy egy vendégkönyv vagyok, amit teleírnak, de egy önálló sorom sincs. Az egyetlen biztos pont a befoltozott segglyuk.
Azt olvastam valahol, hogy a legnagyobb dolog az életben röhögni a halálon, vagy valami hasonló.
Na, ezen még nem gondolkodtam. 
Előadja: Kovács Lehel 
 

• Férfi Duó

Lenyeled ma is rózsaszín mérged, látod csönd van a szabadban.
Hajót, motort hajtó motor zaja tombol bent az agyadban.
előadja: Sarvady Mátyás  

 
--------------------

árny, hang: Gothár Márton
"Mostantól te is bárhol lekapcsolhatod Willanyt."
Minden szerdán este fél tízkor, a Gödör Klubban.

 

süti beállítások módosítása