Nőstény álom

A színésznõ Für Anikót - számos színházi és filmszerep után - most másik oldaláról ismerheti meg a közönség: 2006 szeptemberében  Nõstény álom címmel megjelentette elsõ szólóalbumát.

Ez a CD, amelynek zenéjét Jamie Winchester és Hrutka Róbert jegyzi, szövegeit pedig Bereményi Géza írta, nem szokványos lemez, inkább egyfajta önvallomás. Für Anikó így nyilatkozott róla: ‘Személyes hangvételű anyag; benne vannak ők a zenével, a költészettel, én hozzáadom azt, ami én vagyok. Nem véletlen a közös munka. Bereményi régi barátunk, dolgoztunk már együtt, és Robival is baráti szálakon keresztül ismerkedtem meg. Büszkeséggel tölt el, hogy igent mondott, sőt úgy tűnik, hogy kettejük együttműködése túlmutat az én lemezemen. Géza szövegei inkább versek, költészet a javából, remekül illeszkednek Robi lendületes, összetéveszthetetlenül eredeti zenéjéhez’.

NŐSTÉNY ÁLOM

ének: Für Anikó
zeneszerző: Hrutka Róbert
szövegíró: Bereményi Géza
gitár, vokál: Jamie Winchester
gitár, vokál: Hrutka Róbert
perka, vokál: Dely Domonkos
basszusgitár: Giret Gábor
dobok: Moré Attila

---------

NŐSTÉNY ÁLOM - Für Anikó koncert
Időpont: 2009. március 17. 20.00
Helyszín: AKKU, VII. Kazinczy u. 21.

Forrás: AKKU

süti beállítások módosítása