Pszichoszínház

Bácskai Juli Pszichoszínháza legközelebb április 10-én este 10-től látható az Aranytízben: „Szerelmem, Casanova" - Létay Dóra és Hevér Gábor improvizál. Originális színházi forma, profi színészek improvizálnak. A néző is megszólalhat.

bacskai

 

„Nem a te életedet boncolgatjuk, de beletrafálhatunk. Nem a miénket teregetjük, de nagyon ott leszünk!"


letay
„Pszichoszínházat egy Mesterkurzuson láttam először, az Urániában. Börcsök Enikő és Szabados Misi improvizáltak, fergetegesen. A több száz néző az "itt és most" hatása alatt úgy figyelt (izgult, nevetett), mint a gyerekek cirkuszban. Az előadás után megkerestem Julit, azzal, hogy ezt én is szívesen kipróbálnám. Talán ez volt eddig az egyetlen ajánlkozás részemről a pályámon, amit nem bántam meg. Sőt. Azóta négyszer játszottunk együtt, de úgy vagyok vele, mint a hullámvasúttal; még, még, még, még, még, soha nem elég! Jó játék, kreatív lehet a színész!" (Létay Dóra)


„Fél 10-kor még fogalmunk sincs, mi lesz velünk negyed 11-kor. Ez jó! Nincs kecmec. Ha rosszak vagyunk, egyből kiderül, ismételni nem lehet. Ilyenkor be kell mondani, hogy „hű, de rossz volt!" - és a közönség megbocsát." (Hevér Gábor) hever

 

A 2008/2009-es évadban a Pszichoszínház beköltözött az Aranytízbe, minden hónapban kétszer jelentkezik: 10-én este 10-től és a hónap utolsó szerdáján este fél 8-tól.

Jegyek a helyszínen (1051 Arany János u. 10.) válthatók előadás előtt 1800 Ft-ért, illetve a 345-3400 telefonszámon foglalhatók.

 

 

Forrás: Aranytíz

süti beállítások módosítása