Én egy szemüveges kisfiú vagyok

2010. június 8-án, kedden 25. alkalommal és Budapesten utoljára látható a Pelsőczy Réka által rendezett Én egy szemüveges kisfiú vagyok című előadás a Kamrában.

szemuveges014

 

"Mi lesz ha nagy leszek?" címmel dolgozatokat írattam Pest különböző iskoláiban 6-16 éves korig. Kíváncsi voltam, hogy lehet dokumentumokat felhasználva színházat csinálni úgy, hogy az szórakoztató legyen, s közben beszélni tudjunk arról hogy Mi van ha nagyok vagyunk? (Pelsőczy Réka)

Tizenegy ember ül velünk szemben. Férfiak, nők vegyesen. Lábuk homokba ásva, fejüket az ég felé fordítják. Napoznak. Képzeletbeli csoportterápia kezdődik, időutazás... felidéződnek a gyerekkori álmok, játékok, mondókák, és ezzel szemben a felnőtt élet problémái - a munka, a társkeresés, az érvényesülés terén - kórusban, monológban, zenében, táncban.

 

szemuveges013

 

A Kék Művészügynökség és a Művészetek Völgye közös produkciója
Én egy szemüveges kisfiú vagyok
Az előadásban felhasznált szövegek eredetiek. Gyerekek írták. Azokon nem változtattunk.

Előadják:

Bánki Gergely/Lengyel Tamás, Bodor Johanna, Botos Éva/Láng Annamária,
Fodor Annamária/Pálmai Anna, Gáspár Anna, Sipos Vera,. Szamosi Zsófi/Pelsőczy Réka, Vass György/Kocsis Gergely, Elek Ferenc


Látvány: Ciegler Balázs, Pelsőczy Réka
Jelmez: Nagy Fruzsina
Mozgás: Bodor Johanna
Zenei munkatárs: Erős Csaba
Zenei szerkesztő: Vajdai Vilmos
Dramaturg: Galambos Gábor
Fény: Balázs Krisztián
Hang: Pokorny Attila és Bokor Péter
Produkciós asszisztens: Gáspár Anna

Rendező: Pelsőczy Réka

Katona József Színház-Kamra: 2010. június 8. 19.00

Jegyfoglalás: Telefon: (1) 266-5200, (1) 317-4061, (1) 318-3725
E-mail: szervezes@katonaszinhaz.hu
www.jegy.hu

Külön köszönet:
Művészetek Völgye - Márta István
KÉK Művészügynökség - Pécsi Júlia, Haraszti Anna, Varga Ági
Gödör Klub - Kulcsár Andrea

szemuveges012
fotók: Lehotka Judit Zolka

 

 

 

süti beállítások módosítása