A Bukaresti Nemzeti Táncközpont Kolozsvárott

Ma és holnap, május 24-én és 25-én a Kolozsvári Állami Magyar Színház újra vendégül látja a Bukaresti Nemzeti Táncközpont (CNDB) előadásait.

bun_ramas_plakat

 

A kolozsvári közönség ezúttal három táncelőadás révén nyerhet betekintést a Bukaresti Nemzeti Táncközpont (CNDB)munkájába:

 

Május 24-én, 19 órától: I.C. [progressive work] • R: Paul Dunca

Május 24-én, 20 órától: Stage psychosis • R: Carmen Coţofană

Május 25-én, 20 órától: A viszontlátásra • R: Farid Fairuz

 

STAGE_PSYCHStage psychosis

 

A 24-i előadásokra kedvezményes belépőt ajánlanak: egy jegy árával (15 RON) mindkét előadást megnézhetik az érdeklődők.

 

BUN_RAMAS

 

Az előadások helyszíne a Kolozsvári Állami Magyar Színház új stúdiója.

 

Jegyek kaphatók a színház jegypénztárában naponta 11.00-13.00 és 16.30-18.30 óra között, a jegypénztár telefonszáma: 0264-593468, illetve online, a www.biletmaster.ro honlapon.

 

 

Fotó és forrás: Kolozsvári Állami Magyar Színház

süti beállítások módosítása