Alföldi: kevés musical-ben játszottam

Alföldi Róbert, a Nemzeti Színház igazgatója nem sok musical-ben játszott eddig, ezért az Egyenruhás szerepe a Szegedi Szabadtéri Játékokon idei bemutatójában, a Valahol Európában különleges kihívás neki. Cikkünkben beszél karakteréről, a musicalről és Szegedről is, de meghallgathatják Tompos Kátyát, Pindroch Csabát, Mácsai Pált is saját szerepükről. Videóválogatás.

Alföldi Róbert: Kevés musical-ben játszottam.

    

Mácsai Pál: hatalmas a felelősség

      

Tompos Kátya: Bele kell sűríteni egy dalba és pár mondatba

Pindroch Csaba: Az eredeti műben nincs tanító szerep

Itt bepillanthatnak a darabba

A közönség is nyilatkozik: "Kíváncsi voltam, hogy lehet egy színpadon megcsinálni"

A darabot még augusztus 19-én, 20-án és  21-én (esőnap: augusztus 22-én) láthatja a szabadtéri közönsége.

JEGYVÁSÁRLÁS

süti beállítások módosítása