Eltemették Huszár Zsoltot

A színészt, akit hajnalban, biciklizés közben gázolt el a villamos szeptember közepén, családja, barátai és pályatársai mellett több százan kísérték el utolsó útjára a Farkasréti temetőben.

huszarzsolt

Október elsején eltemették Huszár Zsoltot, az Új Színház színészét, akit szeptember 17.-én hunyt el. A Farkasréti temetőben, családja és társulata mellett megjelent többek közt az Új Színház társulata, továbbá Schell Judit, Kulka János, Rudolf Péter, Scherer Péter, Szemenyei János, Nagy Ervin, Kovács Krisztián, Puskás Péter, Szikszai Rémusz, David Yengibarjan és Nemcsák Károly is.

„Ha most felhős lenne az ég, azt mondanám, hogy Zsolt ott ül az egyiknek a szélén, lógatja a lábát és kicsit kinevet bennünket, hogy miért szomorkodtok, hitem, szeretetem, odaadásom, szolgálatom, munkám alapján a jó harcot megharcoltam, a hitet megtartottam, készen vár rám az örök élet koronája. Meg is kaptam” – fogalmazott a szertartáson a pap.

„A barátok és kollégák kerékpárja, aminek annyira örült, nagyon távol röpítette őt” – mondta Márta István, az Új Színház igazgatója, aki hozzátette, a színpadon, hol sokszor megelevenedett a halál, ezúttal nem viselt jelmezt, és őt szólította, kegyetlenül elszakítva tőlünk Zsoltot.

„ Nem sunnyogott, nem mismásolt, konok szókimondásával gyakran sértett és bántott is, persze szíve tele volt szeretettel, megbánásaiban őszinte és szenvedélyes volt” – mondta a direktor.

A művészparcelláig tartó útjára több százan kísérték el Huszár Zsoltot, sírjánál virágokkal rótták le tiszteletüket.

 

Forrás: Színház.hu

Fotó: Velvet.hu

süti beállítások módosítása