Daradar - alkotói műhelymunkák a Duda Éva Társulat tagjaitól

A Duda Éva Társulathoz kötődő táncművészek önálló művei láthatók Daradar címmel egy rendhagyó est keretében, szokatlan térhasználattal, mozgalmas happening keretében. A bemutatót a MU Színházban tartják január 26-án.

A Társulat az estről:

Szándékunk szerint bővítjük lehetőségeink tárházát, új utakat keresve az idei évad a nyitásról és az újabb kísérletekről is szól. Repertoárunk a tavaly indított akció-performansz sorozatunkkal, majd egy francia koreográfus bemutatójával bővült ősszel, amit most egy ígéretes alkotói est követ, melyben a kísérletező fiatal előadók egyedi műhelymunkái kapnak teret.

Duda Éva Társulat

DARADAR!

Bemutató

Alkotói műhelymunkák

2012. Január 26. 20:00, MU Színház

Limit_way_foto_Lazar_Eszterfotó: Lázár Eszter

Limit way! - koreográfus: Jónás Zsuzsa

Előadó: Jónás Zsuzsa, Jalonen Jenna

Sokszor művel balgaságot az ész,
Ha külsőből belsőt ítélni kész.
/Shakespeare/

A magyar ugaron – koreográfus, előadó: Grecsó Zoltán

Keserű vagyok meg támadó. Nem. Törlés. Rajongó hang vagyok, Adyé.
Eltékozolt föld vagyok, a haza, a költő szemében láthatsz, itt minden és mindenki pusztulásra ítéltetett.
Fekete linóleum vagyok, ez nekem a táj: fekete linóleum, gyászoló színházi tér. Megbújhatok bennem észrevétlenül.
A nagy lehetőségek képe vagyok, jelző a lehetőségek előtt, a föld gazdagsága. Na jó, ha akarod, utalok a termékenységére, meg az elkeserítően kopár valóságra is. Ilyenkor eldurvult világ leszek, műveletlen.
Hogy nem is látsz?
Pedig ott vagyok: a szőr, a sok buja szőr nem véd, csak eltakar.
Tehetetlen áldozatok jönnek velem, meg a felismerés mindennapossága és másnapossága.
Szóval akkor ez van. Lenne itt valami régi és elhasznált. Valami csöndes, de alig kimondható.

Kozmoszoroszlán – koreográfus: Mikó Dávid

Előadó: Mikó Dávid, Mádi László (Közép-Európa Táncszínház)

egyke – koreográfus: Gulyás Anna

Előadó: Csák Beatrix

„a magány több, mint puszta vágy a társaságra, vagy egy másik személyre”
Mi van, ha a mai ember egymaga kell, hogy a természet szerint két emberre szánt feladatot ellássa? Problémafelvetés a tűrőképesség és az önállóság – az ezáltal létrejövő(?) egyedüllét és az elhidegülés összefüggéseinek nyomában.

Streamlány – koreográfus, előadó: Simkó Beatrix

Hol vagyok? Hol legyek? Eltűnök, de itt vagyok. Ott vagyok, de nem látszódom. Mindenütt látszódom, de hol vagyok jelen? Kísérlet az élő és közvetített megjelenés egyidejűségére.

Kozmoszoroszlán - Alkotók: Mikó DávidMádi László (Közép-Európa Táncszínház tagja)

Egy végtelen kaland a belső univerzumban. Távol mindentől. Egyben mindennel.

A két felderítő egy megnyilvánulás vagy törekvés két véglete.

Bővebb információ: www.evaduda.net

süti beállítások módosítása