Galkó Balázs második naplóbejegyzése

Galkó Balázs kérésére újabb részletet közlünk naplójából.

Galko_Balazs

Galkó Balázs naplójából:

2012-02-17

…Este előadás: Fösvény. Szami (Eperjes) még most sem mer előadás előtt bejönni a büfébe, pedig régebben jött, sütizett, evett. A karácsonyi társulati ebédre, és fotózásra sem jött el… Bújkált, Nem akart (mert) senkivel találkozni. Az új vezetés társulati ülésén ott volt… Szarul érezheti magát. A jelenetünk előtt találkozunk a folyosón.

Szami:

- Balázs megkaptam a telefon üzeneted (amint kijöttem a „tárgyalásról” küldtem neki egy SMS-t: Szami! Dörnerék kirúgtak), nekem is volt velük ma egy nehéz tárgyalásom, de hidd el, a te dolgodban…

- Szami Csak nem azt akarod mondani, hogy neked ehhez az egészhez nincs közöd?

- De van, én a Döriéket segítettem…

- Na, látod… Nekünk a színpadon kívül többet beszélgetni valónk nincs.

Elmegy, nem nézek utána. Bemegyek a színpadra…

2012-02-16- csütörtök

Korai ébredés, jóga, reggeli , telefon - kész az autó – beváltok 100 Eurot, 50 dollárt, kifizetem (28500), tankolok, közben telefon az RTL-től; beszélgetnének velem. Nosza, 11-re a színházhoz hívom őket… megyek én is, egy csomó dolgot elintézek, megírom a tegnapi Szami történetet, meg egy levelet neki… (....)

süti beállítások módosítása