Száraz Dénes: az Új Színházat meg kellett lépnem

“Azért nem léptem ki korábban a színháztól – akkor, amikor Gáspár Sándor vagy Pokorny Lia -, mert akartam adni egy esélyt az új vezetésnek” – árulta el Száraz Dénes egy interjúban.

viragoskertTordai Teri és Száraz Dénes a Virágos kert című darabban

“Nem ismertem ezeket az embereket, meg akartam nézni, mit tudnak. Végül azért döntöttem úgy, hogy eljövök, mert azt láttam, a színházat használják fel arra, hogy a két oldal egymást káromolja, pocskondiázza. Nem tudok úgy tenni, mint aki ezt észre sem veszi, vagyis, persze, tudnám csinálni a dolgomat a legjobb tudásom szerint, de elegem lett ebből. Nem hiszek azokban, akik most jöttek, nem hiszek abban a színházban, műsorprogramban, nem hiszem, hogy ennek így kell lennie 2012-ben Magyarországon. Sokkal nyitottabban, szabadabban kéne csinálni a színházat, és nem úgy, ahogy ők gondolják. A művészet nem mondhatja, hogy csak ezt! A művészetnek azt kell mondania: mindent! Az ő csak ezükkel és ígyükkel nem tudok azonosulni. És mivel ez így van, egy idő után úgy is kilökött volna a közeg” – fogalmazott a színész, aki most telefonálgat, munkát keres.

“Az Új Színházat meg kellett lépnem, nem tudom, hogy most jó felé megyek-e” - tette hozzá.

Forrás: Színház.hu, Netriport, Borsonline

süti beállítások módosítása