Csehov egyfelvonásosok óriásbábokkal

A Képzőművészet Egyetem Látványtervező hallgatói Orosz Klaudia bábtervező művész vezetésével Csehov két egyfelvonásosát mutatják be óriásbábokkal október 19-én és 20-án 20 órakor a MU Színházban. A legújabb mediális technikák használatával hozzák létre a teret és a látványt, Juhász András médiaművész irányításával.

1. rész

Csehov:  A MEDVE

Játssza és a bábokat készítette

a Képzőművészeti Egyetem Látványtervező Tanszék Mesterképzésének

I. évfolyama:

Fekete Anna

Fekete Anna Claudia

Oláh Tímea

A személyek hangjai:

Gyöngy Zsuzsa és Pallag Márton, a Színművészeti Egyetem hallgatói

Rendezte:

Bereczki Csilla eh.

pic1350398292

Fotók: mu.hu

2.rész

Csehov:  LEÁNYKÉRÉS

Játssza és a bábokat készítette

a Képzőművészeti Egyetem Látványtervező Tanszék Mesterképzésének

II. évfolyama:

Boros Dorottya

Geresdi Zsófia

Hári Viktória

Díszlet és média:

Keszei Borbála

Klimó Péter

Pallós Nelli

Szeredai Enikő

A személyek hangjai:

Gyöngy Zsuzsa és Pallag Márton, a Színművészeti Egyetem hallgatói

Rendezte:

Bereczki Csilla eh.

 

pic1350398316

Vezető tanárok:

Orosz Klaudia bábtervező művész

Juhász András médiaművész

Csanádi Judit díszlettervező, tanszékvezető

jegyár egységesen: 1200 Ft

2012. október 19., 20. 20 óra

MU Színház

süti beállítások módosítása