A színpadon kérte meg kedvese kezét egy operaénekes

Az előadás végével a legtöbb operaénekes meghajol a közönség előtt, Jon Roche azonban ennél továbbment: térdre ereszkedett és megkérte a kórusban éneklő kedvese kezét.

roche

 

A 38 éves ír tenor elővette jelmezéből a jegygyűrűt, és feleségül kérte Polly Greenwoodot a Walesi Nemzeti Opera hétszáz fős közönsége előtt Cardiffban, Richard Wagner Lohengrin című operájának előadása után.
 "Nem kellett igent mondanom, megtette helyettem a közönség" - idézte fel a történteket a BBC walesi hírszolgálatának a 31 éves énekesnő.
A jegyespár már kilenc éve ismeri egymást, még a zeneakadémián találkoztak.

 

joe-roche


Greenwood elmondta, a lánykérés nagyon meglepte őt, hogy "őszinte legyek, azt gondoltam, elment az esze."  
 A tenor azért határozta el, hogy a lánykérést az előadás végén ejti meg, mert mindkettőjüknek előtte ajánlottak alkalmazotti szerződést a walesi operaházba. "Már korábban is gondoltam a lánykérésre, de megpróbáltam a megfelelő alkalmat kiválasztani... Amióta színpadon vagyok, akkor izgultam a legjobban" - tette hozzá.

süti beállítások módosítása