Györgyi Anna: "Egyfelé húzzuk a szekeret"

Györgyi Anna, a Miskolci Nemezti Színház új tagja mesélt terveiről, és arról, milyen, ha az embert a férje rendezi. Lapszemle.

 

Györgyi Anna főszereplésével mutatták be A vágy villamosát Miskolcon. A rendező a színésznő férje, a miskolci színház igazgatója, Kiss Csaba volt. A kérdésre, milyen, amikor a férje rendezi, Györgyi Anna így felelt: "Csaba ezzel a rendezéssel mutatkozott be Miskolcon, én pedig beilleszkedtem a társulatba. De nehéz próbafolyamat volt. Pedig a férjem az egyik kedvenc rendezőm. És ez szerencsére kölcsönös: én vagyok az egyik kedvenc színésznője. Nem csak azért, mert kéznél vagyok. Egyformán gondolkodunk az életről, az emberekről. Egyfelé húzzuk a szekeret - családban, munkában, az életben" - árulta el a színésznő.


gyorgyi annaFotó: kiskegyed.hu


"Nem vagyok mindenáron színésznő. Szeretek játszani, de például cseppet sem érdekel, hogy ismert vagyok-e. Elsősorban ember, nő, anya vagyok. A színészet a foglalkozásom. Kifejezetten örülök, hogy nem jön minden könnyen és egyszerre. Szenvedélyesen szeretem a hivatásomat. Ez az én gyógyszerem, itt kiélhetem az összes szenvedélyemet. Sok színész csinálja ezért - hogy ne kelljen pszichiáterhez járnia. De ha egyszer úgy alakulna, megtalálnám a helyem az élet más területein is, lenne olyan elfoglaltság, amibe ugyanígy beleölhetném a szenvedélyemet. Szeretem a gyerekeket, az állatokat. Az élet nem csak rólam szól. Lehet a mások életét is könnyebbé, szebbé tenni" - fogalmazott Györgyi Anna, aki arról számolt be, szeptemberben próbálni kezd egy Pirandello-darabot, és Goda Kriszta is felkérte egy filmszerepre.

A miskolci színház társulatának tagja családostul Miskolcra költözik, így még nem tudja, mi lesz fővárosi szerepeivel. "Nem szeretném intercityn tölteni az életemet. Havi négy előadás elég lesz..." - nyilatkozta Györgyi Anna.

 

A teljes interjú itt olvasható.

 

süti beállítások módosítása