Gregor Bernadett: „Magamtól soha nem álltam volna fel”

 

Gregor Bernadettet kérdezte a Szegedma.hu; a színésznő az előtte álló feladatokról és a Magyar Színháztól való távozásáról is nyilatkozott. Lapszemle.

Gregor Bernadett elmondta, már a második évadát kezdi az Újszínházban, a múlt évben három bemutatója volt, idén még két darabot próbáltak. Úgy véli, Csurka István Deficitjének különösen nagy sikere volt, most pedig Jókai Mór Bolondok grófjára készülnek, illetve Móricz Zsigmond Nem élhetek muzsikaszó nélkül című zenés játékára, amelyet Bodolay Géza rendez. 

Nyáron járom az országot, utazom, főként vígjátékot és operettet játszom. Pécsett, a Harmadik Színházban például Moravetz Levente fogja rendezni a kétszemélyes Egy életem két halálom című darabot, ahol Dévényi Ildikóval ketten fogunk fellépni” – számolt be Gregor Bernadett.

gregor bernadett


A színésznő a Magyar Színháztól való távozásáról is beszélt. „Sok éven át Iglódi István volt a színház igazgató-főrendezője, aki néhány éve elhunyt, a pozíciójára pedig kiírtak egy pályázatot. Őze Áron kérte a társulat tagjait, hogy támogassák a kinevezését. Sokan alá is írtunk egy papírt, hogy szeretnénk őt erre a pozícióra, hiszen hivatott arra, hogy egyben tartsa a társulatot, miközben szem előtt tartja az újítás lehetőségét úgy, hogy megőrzi a színház régi értékeit. Nagyon örültünk, amikor kinevezték – kvázi a társulat támogatásával. Majd Őze lapátra tette azokat az embereket, akik bizalmat szavaztak neki, többek között engem is” – mesélte Gregor Bernadett, aki úgy fogalmazott, az elbocsátás nem szakmailag érintette rosszul, hanem emberileg.  

A legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, hogy a kollégám, akivel közvetlen viszonyban vagyok, ki fog rakni. Viszont ha jobban belegondolok, neki köszönhetem Rozi kutyámat és az Újszínházat. Az ember utólag látja, hogy miért szenvedi meg a vele történteket, és megérti, mire volt mindez jó. Ma már úgy látom, nekem a Magyar Színháztól előbb-utóbb amúgy is el kellett volna jönnöm. Egy színész általában két-három évig tartozik egy társulatba. 14 év után azt éreztem, hogy ez a közeg már ingerszegény. Minden nap ugyanazokkal az emberekkel, ugyanazokkal a rendezőkkel találkoztam, nem értek hatások. Magamtól viszont soha nem álltam volna fel” – mondta Gregor Bernadett

A teljes interjú itt olvasható.

 

süti beállítások módosítása