"Most kezdem megtalálni a helyemet" - Kapócs Zsóka az Operettben

November 20-tól ismét látható a Csókos asszony az Operettszínházban. A darab egyik főszereplője, Kapócs Zsóka ennek kapcsán arról is nyilatkozott, hogy kezdi-e magát otthon érezni a színházban.

Kapócs Zsóka a tavalyi évadban a már több mint 500 előadást megélt Rómeó és Júlia Montague-néjának szerepében mutatkozott be a közönségnek az Operettszínházban. Ezt követte az Elisabeth-ben Ludovika, majd az Abigél című musicalben Horn Mici legendás karaktere. Az idei évad első bemutatója, a Csókos asszony felújított változatában Zsóka Rica-Maca szerepébe bújt. 


kapocszs
"Akármilyen kedvem van, ha erre az előadásra bejövök, akkor csak "a buli marad" a színpadon. Szeretem Rómeó édesanyját is játszani, de Rica-Maca egy szókimondó, vérmes csaj, aki nagyon vidám. Nem volt nehéz megtalálni benne saját magamat" - fogalmazott Kapócs Zsóka. Mint mondja, a Csókos asszony több szempontból is áttörést hozott az életébe, de egyelőre még nem szokta meg, hogy milyen monumentális az Operettszínház.

"A Nini Kamikáze című önálló estemben Hajmási Pétert kellett énekelnem. Ezt leszámítva azonban sosem foglalkoztam az operett műfajával, de a Csókos asszonynak köszönhetően hihetetlenül megszerettem. Ez az előadás volt a belépőm, most már kezdem otthon érezni magam a társulatban. Ebben a színházban játszani egy hatalmas ugrás volt az életemben. A korábbi előadásaimban többnyire egyedül voltam a színpadon, vagy kis színpadon léptem fel. Az Operettszínházban viszont nagyok a díszletek, a ruhák és rengeteg ember játszik egyszerre a színpadon. Itt mindent nagyban kell művelni. Nem tartjuk a szemkontaktust a nézőkkel, csak taps a végén. Meg kell szoknom, hogy úgy szólok hozzájuk, hogy csak a jelenlétüket érzékelem. Egyébként a Csókos asszonyban nagyon jó érzés és sokat segít, hogy nevetnek a nézőtéren ülők" - tette hozzá.


edv 1537 -1


Zsóka azt is elmesélte, hogy a Budapesti Operettszínházban egy év alatt három beugrása volt, ami számára minden eddiginél komolyabb feladatot jelentett.

"A musical és operett-irodalom legtöbb szerepét ugyanis nem az én hangszínemre írták. Megküzdeni az előadásokkal nagy feladat. A Csókos asszony Los Angeles című számánál éreztem igazán, hogy most eljött az én időm! Annak pláne örülök, hogy a szintén új beálló Szabó Dáviddal végigpróbáltuk az előadást. Az Abigélnél nagyon küzdöttem ezzel. Hirtelen kellett beugranom, nem volt lehetőségem próbálni a többiekkel. A premier napján azt hittem elájulok. Nehéz volt a kezdet. Most kezdem megtalálni a helyemet. Kellett egy év, hogy biztonságérzetem legyen."


EDV 2544
A Csókos asszony után már az Ördögölő Józsiást próbálja a színésznő, aki a várandós Peller Annától veszi át Dilló Tündér szerepét. 

 

A teljes interjút ITT olvashatják.

 

Forrás: Budapesti Operettszínház

süti beállítások módosítása