Játék - Belépőt nyerhet Peller Károly karácsonyi lemezbemutatójára - LEZÁRULT!!!

November 29-én jelent meg Peller Károly legújabb albuma, Ez karácsony! címmel. A lemezbemutató koncert december 23-án lesz. Játékunkkal a CD-t és két belépőjegyet is nyerhet.

A Budapesti Operettszínház színésze a megszokott karácsonyi slágerek mellett a saját kedvenceit énekelte lemezre. December 23-án Peller Károly az Operettszínházban mutatja be egy látványos show keretében a karácsonyi lemez zenei anyagát, táncosokkal és meglepetésvendégekkel.


1462953 10151784274981592 845926317 nFotó: forgofoto.hu


" Fel-felmerült bennem, hogy én is szívesen énekelnék karácsonyi nótákat, de úgy éreztem, az évek folyamán annyira színvonalas produkciók születtek, akár külföldi (Mariah Carey, Michael Bublé), akár magyar (Szinetár Dóra - Bereczky Zoltán) előadóktól ebben a témában, hogy én már nem tudnék hozzátenni ehhez, csak ismételni a korábbiakat. Azt pedig nem akartam. De miközben az interneten keresgéltem, olyan különlegességekre akadtam, amelyek meggyőztek, hogy igenis lehet még újat mondani..." – mondta a színész.

Játék

Most Ön is megnyerheti az Ez Karácsony CD-t és a koncertre két belépőjegyet.

 

Soroljon fel három lemezt Peller Károlytól!

A helyes válaszokat az  operett@szinhaz.hu címre várjuk december 8-ig. A nyertest telefonon és email-ben is értesítjük.

 

 

 

süti beállítások módosítása