Dolhai Attila: “Mintha mindig is velem lett volna a zene”

Dolhai Attila a Marie Claire Ha én nő volnék című összeállításának egyik szereplője. Lapszemle.

Az Operettszínház művésze, aki jelenleg a Nagy Duett című műsorban is szerepel, elárulta, hogy már fiatalon zenekart alapított, a Led Zeppelin és a Deep Purple voltak a kedvencei.

"Azt korán felismertem, hogy szeretem a zenét, hogy szeretnék ezzel foglalkozni. De pontosan az idejét nem tudnám meghatározni, hogy mikor és hol kezdődött. Olyan, mintha mindig is velem lett volna ez az érzés. Sokat kalandoztam a zene világában, először gitároztam, aztán mégis az éneklésben tudtam kiteljesedni – mások is erre biztattak" – árulta el Dolhai Attila.

 

Dolhai-Attila680x480



A teljes interjút ITT olvashatják.

Dolhai Attila részt vett a Marie Claire Ha én nő volnék... kampányában.

 

A kampányról:

 

 

A szerkesztők arra is kiváncsiak voltak, hogy mit éreznek a férfiak, ha tűzpiros magassarkút kell viselniük és, hogyan élnek, éreznek 2014-ben.

 

Forrás: Marie Claire, Színház.hu

 

süti beállítások módosítása