Őszi felvételit hirdet a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem

Szeptember 8-tól kezdődik a beiratkozás a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetemen az őszi felvételi-időszakra. A vizsgák szeptember 15-18 között lesznek alap- és mesterképzésekre egyaránt.

Szeptember 8-13. között lehet az őszi felvételire jelentkezni, az érdeklődők alapképzésen színművészet, látványtervező, audiovizuális kommunikáció-multimédia, teatrológia és zenetanár szakok közül választhatnak.

 

Magiszteri képzésen színművészet, bábművészet, teatrológia-impresszárió és drámaírás szakon szerveznek pótfelvételit.

 

marosegyetem

 

A nyár folyamán történt sikeres akkreditációk eredményeképpen két új mesteri szakra is hirdet felvételit az egyetem, alkalmazott bábművészet és korszerű zenei koncepciók néven.

 

Bővebb információt az egyetem honlapján, illetve az egyetem hirdető felületein (www.szini.ro, www.uat.ro) találhatnak az érdeklődők. További elérhetőségek: 0265-266281 (telefon/fax).

Székhely: Köteles Sámuel utca 6., Marosvásárhely.

 

 

süti beállítások módosítása