Drámapedagógiai konferencia Veszprémben

A Pannon Egyetem és az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet közös konferenciát szervez Drámapedagógia a közoktatásban címmel október 17-én és 18-án Veszprémben, a Pannon Egyetemen.

A konferencián való részvétel ingyenes, az egyetem hallgatói és pedagógusai mellett érdeklődő középiskolai tanárok, drámapedagógusok, valamint pályaválasztás előtt álló diákok jelentkezését is várják.

 

Tervezett program

 

október 17. péntek

 

15.00 Plenáris ülés - előadások

Eck Júlia (Pannon Egyetem, Toldy Ferenc Gimnázium)

Keresztúri József (Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola, Pannon Egyetem)

Gyevi Bíró Eszter (Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola, Pannon Egyetem)

16.00 Fórum az egyetemen induló dráma szakokról leendő diákjaink és középiskolai tanárok számára

16.15 Török László bemutató foglalkozása (Révész)

17.15 Eck Attila bemutató foglalkozása

19.30 Eszter Hangja (tantermi előadás)

A Trainingspot Társulat új, Eszter hangja című zenés tantermi programját a középiskolát elvégző, továbbtanulás előtt álló diákoknak szánja. Az előadás dramaturgja Golden Dániel, írta és rendezte Pap Gábor.

21.30 Előadás utáni beszélgetés

 

drama

 (forrás: vmmi.org)

 

október 18 szombat

 

8.30 Gyülekező

9.00 Plenáris Ülés II. előadások

Kaposi József (OFI)

Pálfi Erika (OFI)

9.40 Kerekasztal-beszélgetés a jelenlévő előadók valamint Horváth H. Attila (Pannon Egyetem) és Eck Júlia (Pannon Egyetem) részvételével.

10.00 Bemutató foglalkozások:

Bori Viktor bemutató foglalkozása (Játszótér)

Hantos Násfa bemutató foglalkozása – (irodalmi anyag feldolgozása)

Zalavári András bemutató foglalkozása (tanítási dráma)

13.00 Zárás - Trencsényi László tanár úr reflexióival (ELTE PPK)

 

Aki szeretne szállást 17-én éjszakára, forduljon további információért 2014. október 13. 12:00-ig Danics Renátához a 0688622734-es telefonszámon.

 

süti beállítások módosítása