Rekviem egy házért a tordai színházi fesztiválon

Tordán vendégszerepel a Marosvásárhelyi Nemzeti Színház Tompa Miklós Társulatának Rekviem egy házért című előadása.

REKVIEM EGY HAZERT KilyenIMakraLajos

 

A 2012-ben bemutatott és azóta is műsoron tartott előadás legutóbb az 5. Kolozsvári Magyar Napok programjában szerepelt sikerrel.

 

Medgyessy Éva darabját ezúttal a harmadszorra megszervezésre kerülő Színház a Sóúton [Teatru pe Drumul Sării] elnevezésű színházi fesztivál keretében – egyetlen magyar nyelvű produkcióként –  tekintheti meg a tordai színházbarát közönség.

„Volt egyszer egy város... Volt egyszer egy ház. Ott laktam. Aztán lebontották. És amikor már nem volt, akkor rájöttem, hogy nem is csak egy ház volt, hanem egy egész világ. Az én világom. A mi világunk... És akkor megpróbáltam visszaépíteni azt a házat...” – mondja a darabról az írónő.

 

Az előadást Kilyén Ilka és Makra Lajos színművészek játsszák, Kovács Levente rendezésében, Szabó Annamária díszletében, 2014. október 17-én, pénteken este 19 órától a tordai Aureliu Manea Színház nagytermében.

 

Jegyek válthatók az Aureliu Manea Színház jegypénztárában hétköznapokon 9.00 és 19.00 óra között.

süti beállítások módosítása