Minőség díjas a miskolci színház weboldala

 

A Magyar Marketing Szövetség által 13. alkalommal megrendezett verseny kultúra kategóriájának Minőség díját a Miskolci Nemzeti Színház weboldala kapta! Az év honlapja versenyre több mint 300 weboldal pályázott 24 kategóriában.


A díj átadásakor dr. Eszes István, a zsűri elnöke a kultúra kategória értékelésekor kiemelte, hogy ebben a kategóriában volt a legerősebb a verseny a szolgáltatás és az e-kereskedelem kategóriák mellett, ugyanis jó oldalak versenyeztek a jó oldalakkal, és ez nagyban megnehezítette a döntést. Ez abból is látszik, hogy 4 díjat is kiosztottak az erős mezőnyben.

 

A színház honlapja az értékelés szerint „a klasszikus webes megjelenítésben a dizájnra, a vizualitás maximalizálására koncentrál. Mobilos megjelenítésében egyszerű, letisztult, maximális felhasználói élményt nyújtó felülettel találkozhatunk. A színház a közösségi média jelenlétére is megfelelő energiát fordít.”

 

IMG 0678

 

A kategórián belül különdíjat nyert a Jászai Mari Színház, valamint a Művészetek Palotája weboldala, az év honlapja pedig a Veszprém Aréna weboldala lett.

 

A Magyar Marketing Szövetség által 13. alkalommal megrendezett verseny az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye. Varga István, a pályázat alapítója elmondta, hogy egyre jobban látszik, a marketingesek kezdik komolyan venni az online jelenlétet. "Nagyon színvonalas pályázatokat zsűrizhettünk 2014-ben. Tisztán látszik, hogy az online marketing elfoglalta méltó helyét a modern vállalati marketingben. Ez számunkra öröm, hiszen a pályázat alapításakor ez volt a célunk."

 

Az értékelés során a zsűri dizájnt, az impressziót, az innovativitást, az interaktivitást, a kategóriának megfelelő tartalmat, a navigációt és a reszponzivitást vizsgálta.

 

 

süti beállítások módosítása