Én, Leonardo – jegyet nyerhet az ExperiDance előadására - LEZÁRULT!!!

Nyerjen páros belépőjegyet az Én, Leonardo – A fény születése című előadásra az ExperiDance tánc- és élményszínház játékán!

 

Az ExperiDance ajánlója:

Zseniális művész, látnok tudós, nagyratörő építész, de milyen EMBER volt Leonardo da Vinci? Miből élt, kit szeretett, hitt-e Istenben? Az ExperiDance Production új táncjátéka ezeket a kérdéseket tárja fel, bemutatva a Leonardo életút kevésbé ismert, ellentmondásosan izgalmas epizódjait…


Leonardo da Vinci, a reneszánsz hérosz, kirobbanóan sokszínű tehetségével örökre felszabadította gondolkodásunkat – de nyughatatlan elméje sötét oldalán számtalan befejezetlen művet, céltalan sodródást és magányt találunk. A zseni anatómiáját mutatja be most az ExperiDance Production a legszabadabb művészet, a tánc segítségével egy lélegzetelállítóan látványos új produkcióban.


Az Én, Leonardo Román Sándor koreográfiájával, Meskó Zsolt rendezésében és Czomba Imre zenéjével az idén 15 éves ExperiDance Production 15. egész estés táncjátéka.

 

Leonardo k A4 allo 2

 

A játékban való részvételhez válaszoljon a következő kérdésre:


Hol van kiállítva Az utolsó vacsora című festmény?

 

1. Firenzében
2. Milánóban
3. Rómában

 

A helyes választ április 11-ig várjuk a jatek@szinhaz.hu címre. A nyertest telefonon és emailben is értesítjük.

 

 

Én, Leonardo – A fény születése
az új ExperiDance darab 2015. április 19-én, vasárnap 19:00 órakor a RaM Colosseumban.

 

 

süti beállítások módosítása