Caligula – Kedvek Richárd az Aranytízben debütált rendezőként

Kedvek Richárd első rendezése, a Caligula április 10-én és 28-án látható az Aranytízben. A címszerepet Seres Dániel, a női főszerepet Balázsovits Edit alakítja.

Részlet a darabból:

 

„Nem vagyok bolond, sőt, soha nem voltam józanabb. Arról volt szó, hogy halaszthatatlanul a lehetetlenre volt szükségem. A világ így, ahogy van, elviselhetetlen. Az emberek nem tudnak semmit megszerezni, mert nem ragaszkodnak végsőkig a kívánságaikhoz. Minden, ami körülvesz, hazugság, és én azt akarom, hogy az ember igazságban éljen. Végre megértettem a hatalom hasznosságát, lehetővé teszi a lehetetlent. Az egész Római Birodalomban csak én vagyok szabad, én egyedül. Örüljetek, mert végre olyan császárt kaptatok, aki megtanítja népét a szabadságra.”

 

Caligula mindenki net

 

 

Albert Camus:

Caligula

 

Caligula - Seres Dániel

Caesonia - Balázsovits Edit

Helicon - Király Attila

Chaerea - Horváth Virgil

Senectus - Fillár István

Scipio - Sütő András

Mucius - Széplaky Géza

 

Fordította: Illés Endre

Jelmez, játéktér: Cseh Zsuzsa

Mozgás: Széplaky Géza

Producer: Balogh Erika

 

 

Rendező: Kedvek Richárd

 

Következő előadás: április 10., 28. 19:00

 

süti beállítások módosítása