"A függetlenségemet próbáltam megőrizni" - Szikszai Rémusz a Nol Presszóban

Szikszai Rémusz volt a Nol Presszóban Szemere Katalin vendége.

 

A Nol Presszóban Szikszai Rémusz színész-rendező elmondja, milyen élmények érték tűzoltóként a romániai sorkatonaság alatt, miért emlékezteti a mai magyar politikai helyzet a Ceausescu-rendszerre, és hogyan őrizte meg függetlenségét, miközben egy szappanoperában forgatott.

 

szikszai

Fotó: 168ora.hu

 

A művész a tévés műsorvezetésről és szappanoperákban való szereplésről is mesélt: "Azt se bánom, hogy benne voltam, és azt se, hogy abbahagytam. A szappanoperában záros határidővel vállaltam el a munkát. Ugyanúgy a függetlenségemet próbáltam megőrizni benne. Annak idején elém tettek egy vastag szerződést, ami egy exluzivitást (és majdnem ilyen vastag pénzköteget) jelentett. Azt mondtam, nagyon köszönöm, de ezt nem kérem, adjanak egy másik szerződést. Azt mondták, az nem ugyanaz a pénz. Mondtam, rendben van. Tulajdonképpen egy ideiglenes állapotot teremtettem, ami nekem nagyon jó volt: kamerák előtt lenni nap mint nap. Viszont nekik kellett ahhoz alkalmazkodni, hogy mikor játszok színházban és mikor rendezek, és ahhoz képest forgattunk" - mesélte Szikszai Rémusz.

 

Forrás: nol.hu

 

süti beállítások módosítása