Színházi felkéréseket kap A Saul fia főszereplője

Röhrig Géza a TV2 műsorában beszélt arról, milyen élmények érték a film kapcsán.

 

 

Röhrig Géza, a Saul fia főszereplője elmondta, jólesett neki, hogy magyar és külföldi színészek, köztük Sophie Marceu, Csákányi Eszter, Kulka János is gratuláltak neki a film megtekintése után. Elárulta, több színházi felkérést is kapott már, ő azonban eddig egyet sem vállalt el.

 

"Amikor először megnéztem a vágott anyagot, akkor úgy gondoltam, hogy ez egy jó film, de a forgatás idején eszünkbe sem jutott, hogy ebből díjazott film lehet. (…) Megnyíltak előttem lehetőségek, de nem vetettem rájuk magam. Színházi felkéréseket kaptam, drámai szerepekre hívtak" - nyilatkozta Röhrig Géza, akit legfrissebb interjújában arról is kérdezett a Hír24 újságírója, László Pál, az, hogy vallásos zsidóként él, vagy hogy egy brooklyni haszid jesivában tanult, kellett-e ahhoz, hogy igazán érezze Sault.

 

geza-rohrig- 

 

"Semmi ilyesmiben nem hiszek. Hogy feketének kéne lenni a blueshoz. Vagy hogyha eleget iszik és cigizik az ember, akkor előbb-utóbb olyan lesz a hangja, mint Tom Waitsé. Így ellene vagyok annak a gondolatnak is, hogy egy sonderest egy zsidó jobban el tud játszani, mint egy svéd vagy egy portugál. Nincsenek szabályok. A személyiség olyan kaleidoszkopikus, annyi összetevőből áll, hogy a genetikai háttér, vagy egy választott életforma a világon semmire nem garancia. Hogy te ki vagy, egyedül ez számít" - fogalmazott Röhrig Géza, aki a Népszabadságnak kifejtette: ez a film a huszonnegyedik órában készült el.

 

 

"Az utolsó túlélő halálával Auschwitzot beveszi a kirakatból a történelem. Lomtárba kerül, ott porosodik majd a sötétben a tatárjárás és a waterlooi csata közt. Nézzük meg hát jól még egyszer utoljára, mielőtt végleg eltűnik. Ami a gyűlölködő kommenteket illeti, egyszer mindenkinek el kell döntenie, hogy a csapatát szereti-e jobban vagy a focit. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy idehaza sokan elvből nem lesznek hajlandóak megnézni a filmet. Én azonban azt mondom, hogy egy szögletből becsavart gól az fantasztikus, akárki rúgja is" - nyilatkozta a film színésze.

 

 

 

 

süti beállítások módosítása