Az anyu én vagyok - Komédia a Pannon Várszínházban

Nógrádi Gábor Az anyu én vagyok című zenés komédiáját állítja színpadra áprilisban a Pannon Várszínház - jelentette be a színház igazgatója a szerzővel közösen tartott sajtótájékoztatóján csütörtökön Veszprémben.

 

Vándorfi László elmondta, szerzői jogi problémák miatt nem tudták színre vinni Nóti Károly, Farkas Imre és Harmath Imre Nyitott ablak című darabját, helyette mutatják be az évad végén, április 23-án Az anyu én vagyok című zenés komédiát.

 

pannon


Az igazgató kiemelte, hogy mai magyar szerző művét állítják színpadra, mely eredetileg regényként jelent meg, és maga Nógrádi Gábor írta színpadra.
A cselekmény középpontjában anya és lánya személycseréje áll, a családokat szeretnék színházba szólítani vele. Május elsején, anyák napján bérletszünetes előadást is tartanak - tette hozzá Vándorfi László.


Nógrádi Gábor hangsúlyozta, a mű alapjaiban az empátiáról és a beleérzésről szól, arról, hogy meg kellene ismernünk egymást, hogy értsük egymás cselekedeteit. A szerző szerint a darab az elvált szülők és gyerekeik élethelyzetével és a kamaszkori felvilágosítás fontosságával is foglalkozik.


A darabban dalbetétek is hallhatók, Nógrádi Gergely dalszövegeihez a veszprémi Punk Balázs szerezte a zenét, a főbb szerepekben az anyát alakító Pap Líviát és a lányt játszó Telegdi Kamillát láthatja a közönség. A darabot Vándorfi László és Szelle Dávid rendezi, a koreográfus Krámer György.

 

MTI

 

süti beállítások módosítása