Online felvilágosító kampányfilmben szerepel Csuja Imre és Gáspár Sándor

A Schiedel Kéménygyár Kft. online felvilágosító kampányt indít a legnagyobb videomegosztó portálokon. A kampányhoz forgatott kisfilmek főszereplői Csuja Imre és Gáspár Sándor.

A cél a házépítési és –felújítási szezon kezdetén felhívni a figyelmet arra, hogy a gondos tervezés és egyedi, ám pontos kivitelezés kifizetődő.

 

ketten

 

A Magyarországon álló mintegy négymillió kéményből a becslések szerint másfélmillió felújításra szorul. Bár egy ilyen felújítás költségei a meglévő fűtési rendszer felújításának csak tíz százalékára rúgnak, a kémény – mint a fűtési rendszer része – mégsem kap elegendő figyelmet a lakosság részéről.

Erre az ellentmondásra kívánja felhívni a figyelmet a tavaszi házépítési szezon kezdetén a hazai piacvezető kéménygyártó és –forgalmazó Schiedel Kéménygyár Kft., amely online felvilágosító kampányra vállalkozott.

 

 

A helyzetkomikumra épülő négy rövidfilm főszereplői Csuja Imre érdemes és Jászai Mari-díjas művész, valamint Gáspár Sándor, Kossuth-díjas és Jászai Mari-díjas művész.

 

Az első film 2016. április 7-étől a YouTube videomegosztó portálon, illetve a Schiedel saját honlapján elérhető.

 

 

süti beállítások módosítása