Díjazták a Katona Hírszínház projektjét Cannes-ban

Ezüst Oroszlán díjat  kapott a Katona József Színház Hírszínház projektje.

A Katona József Színház és a Young & Rubicam ügynökség együttműködése még 2014-ben kezdődött a szintén sikeres Gifszínház projekttel, ennek mintájára indult el tavaly a Hírszínház is.

 

 katona

 

Ennek keretében a színház tíz napon át minden nap feldolgozott egy maximum egyperces jelenetben egy-egy hírt az Index címlapjáról, a cél az volt, hogy minél több fiatalt csalogassanak be a színházba. Most a kampányt a PR-kategóriában díjazták Ezüst Oroszlánnal a cannes-i reklámfesztiválon, ilyet magyar ügynökség utoljára négy éve nyert.

 

A hírről a Kreatív számolt be, amely megjegyzi: "A magyarok sikere azért is nagyszerű, mert Cannes-ban tényleg óriási a verseny, nem hiába ez a legnagyobb és legrangosabb esemény a reklámosok világában: a shortlist már önmagában nagy eredmény."

 

 

A Hírszínház projekt videóit itt lehet megnézni.

 

Index, Kreatív Online

 

süti beállítások módosítása