Már kaphatók jegyek a Katona következő évadára

A szeptemberi évadkezdésre július 7-én 11 órától indult a jegyvásárlás, kizárólag internetes vásárlással.

katona

 

A Katona József Színház közleménye:

 

Szeptemberi és októberi műsorunk már megtekinthető weboldalunkon.

 

Szeptember 10-én, szombaton A nők iskolája nyílt próbájára várjuk nézőinket, Moliére klasszikusát Ascher Tamás állítja színpadra, a szövegkönyvet Závada Péter írja. A bemutató október 9-én lesz. Szintén októberben mutatjuk be Ferdinand von Schirach darabját, a Terrort, Dömötör András rendezésében.

Bodó Viktor rendezésében szeptembertől lesz látható az Egy őrült naplója, Keresztes Tamás főszereplésével a Jurányi Inkubátorházban.

 

Repertoár előadásaink mellett két vendégjáték is helyt kap a Sufniban: a PanoDráma Keserű Boldogság című előadása, mely előző évadunkban is szerepelt műsorunkban, illetve a Pali - szcenírozott felolvasás Gyenes Judith-tal, Maléter Pál özvegyével készült interjúk alapján, Szamosi Zsófia előadásában.
Október 17-én és 26-án Németh Ákos Prostitúció című darabja látható a FÜGE Produkció vendégjátékaként. Az előadás két szereplője Kocsis Gergely és Tompos Kátya.

 

Szeptember 29-én csütörtökön Ménes Attila Folyosó a Holdra könyvének bemutatójára kerül sor az előcsarnokban. Ménes Attila Bihari című drámáját idén februárban mutattuk be a Sufniban, Máté Gábor rendezésében. 


Október 6-án Térey János Őszi hadjárat című legújabb könyvének bemutatóját tartjuk az előcsarnokban.

 

A nyári nyitvatartás végére, jegypénztárunk nyitására augusztus 23-én kerül sor.

süti beállítások módosítása