A nap fotója – Alföldi Róbert mint III. Richárd

Alföldi Róbert játssza Shakespeare talán leginkább ikonikussá vált figuráját, a környezetét és a nézőket egyaránt elcsábító torz és zseniális zsarnokot a Radnótiban.

Andrei Şerban, az előadás román származású rendezője nem a válaszokat, hanem a kérdéseket keresi az előadásaiban. „Ha tudni vélem, hogy egy darab miről szól, mit jelent, és ezt akarom elmondani a színészeknek és a közönségnek, az jókora bukáshoz vezet. Az egyetlen ok, hogy megrendezzek valamit: a kérdés maga. Én nem értem III. Richárdot. Nem értem a darabot. Honnan jön ez a szörnyeteg?” – vallja. 

                 Sodró Eliza és Alföldi Róbert / Toldy Gábor fotói a képre kattintva tekinthetőek meg!

A főbb szerepekben Alföldi Róbert mellett Gazsó György, Kelemen József, Kováts Adél, László Zsolt, Sodró Eliza, Martin Márta és Pál András látható.

A III. Richárd a február 18-ai bemutatót követően február 23-én és 28-ám. valamint március 1-én, 4-én, 19-én, 20-án és 25-én is látható a Radnóti Színházban.

Kapcsolódó cikkek

„Ostobaság lenne Orbánról csinálni előadást” – III. Richárd a Radnótiban
Alföldi lesz III. Richárd a Radnótiban
Milyen bemutatókat ajánlunk a héten

süti beállítások módosítása