„Az óvodában is én voltam a bokor, meg a fa, hogy ne kelljen beszélnem”

Menczel Andrea színésznő Győrből Szegedre megy játszani. Videóinterjú.

A színésznő idén búcsúzott el a Győri Nemzeti Színháztól, ahol hét évig játszott. Ősztől a Szegedi Nemzeti Színház tagja lesz. A győri búcsúzás meglehetősen sikeres volt, hiszen a közönség Taps-díjjal ismerte el évadbeli munkáját. A Gördülő Arcvonások videójában mesél önmagáról és a váltásról.

menczel_andi_1.jpgMenzcel Andrea gördülés közben (Forrás: Gördülő Arcvonások)

Kiderül az interjúból, hogy kislányként egyáltalán nem volt szereplőalkat: „Nagyon visszahúzódó gyerek voltam. Az óvodában is én voltam a bokor, meg a fa, hogy ne kelljen beszélnem” – vallja a színésznő.

Először inkább nemet mondott a szegedi felkérésre, mint igent, de Forgács Péter, a Győri Nemzeti Színház igazgatója meggyőzte arról, hogy ez jó lehetőség számára.

Arról is mesél, mennyire nehéz számára feldolgozni a kollégák elvesztését. „Még a mai napig úgy érzem, amikor a büfében ülök, hogy mindjárt bejön az ajtón, aki már nincs” – mondja.

süti beállítások módosítása