Megjelent Orosz Ákos új dala

Szerzőként és énekesként is a Vígszínház színművésze jegyzi az Aszittem zenekar Hová lettek? című dalát.

Orosz Ákos, Schadl Kornél, Domokos Balázs és Szente Dániel 2004-ben hozták létre a formációt.

orosz-akos-zene-768x432.jpg           Orosz Ákos (forrás: Orosz Ákos honlapja)

A zene csodálatos világa egész kicsi korom óta elkápráztatott, és kezdettől fogva vonzott. Azt hiszem, a zene szeretete vezetett a színészi pálya felé is, hiszen gyermekként imádtam a zenés előadásokat. Úgy alakult, hogy soha nem tanultam semmilyen hangszeren, és nem vagyok jártas a zeneelméletben, mégis számos zenei projekt életre hívója és közreműködője lehetek” – mondja a színész-énekes a zenéhez és a zenéléshez való viszonyáról.

Nekem ez a tökéletes hobbi, talán több is annál. Az évek során autodidakta módon megtanultam bánni néhány hangszerrel, így ma már nem csak az éneklés ad teret a kreativitásomnak. Rengeteg dalt, dalszöveget írtam, és ez a folyamat ma is aktív vulkánként izzik bennem” – fűzi hozzá.

(Forrás: Orosz Ákos honlapja)

Kapcsolódó cikkek

Orosz Ákos: „Ez a darab abszolút magában hordja a katarzis lehetőségét”
Orosz Ákos: „Szeretem magam kockázatos helyzetekbe sodorni”
Orosz Ákos: „Olyan ez, mint az első szerelem”
Saját magát köszöntötte fel a Vígszínház fenegyereke
Igazi dolgokat kell csinálni és bele kell dögleni ebbe a szakmába
„Kibírni tüdővel, energiával, szenvedéllyel” – Interjú Orosz Ákossal
„Ez nekem való feladat" – Orosz Ákos a Vígszínházban folytatja

süti beállítások módosítása