David Gieselmann

Az (m) Színház meghívására, a budapesti Goethe-Institut támogatásával, Budapestre látogat DAVID GIESELMANN, a KOLPERT ÚR szerzõje. A darabot az (m) Színház mutatta be Illés Edit rendezésében a MU Színházban 2004. április 15-én. Az elõadás legközelebb 2004. ápr. 28-án és 30-án 20 órai kezdettel, április 29-én 22 órától látható a MU Stúdiószínpadán.

Az (m) Színház meghívására, a budapesti Goethe-Institut támogatásával, Budapestre látogat DAVID GIESELMANN, a KOLPERT ÚR szerzője. A darabot az (m) Színház mutatta be Illés Edit rendezésében a MU Színházban 2004. április 15-én. Az előadás legközelebb 2004. ápr. 28-án és 30-án 20 órai kezdettel, április 29-én 22 órától látható a MU Stúdiószínpadán.

A szerző április 24-én 19 órakor részt vesz egy beszélgetésen a Három Holló Műfordítói Műhely rendezvényén (Rabendisko) az ELTE Germanisztikai Intézetében levő Café Dürer-ben (1149 Bp., Ajtósy Dürer sor 19.-21.), ahol darabjairól és azok előadásairól ad számot.

A KOLPERT ÚR ápr. 28-i előadása után a MU Színházban közönségtalálkozó keretében beszélgethetnek vele az érdeklődők.

A darab megjelent Az arab éjszaka. Kortárs német drámaírók antológiája című kötetben, amely az előadás helyszínén megvásárolható.

süti beállítások módosítása